Image

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze biurowca SCE Jaworzno III na Alei Tysiąclecia 7 w Jaworznie, pokoje nr 107 i 108.

Pomoc w odpowiednim skierowaniu wniosków uzyskają Państwo w Punkcie Informacyjnym zlokalizowanym przy głównym wejściu do biurowca (wejście przez bramę główną).

Obsługą klientów zajmuje się Dział do Spraw Handlowych i Marketingu.

 

Sprawy klientów są załatwiane w godzinach:

od 7:00 do 15:00 w dniach od poniedziałku do piątku.

 

Kontakt z Działem do Spraw Handlowych i Marketingu jest możliwy pod numerem telefonu:

32 614 01 30

lub na adres e-mail: zbyt@sce.jaw.pl.

Punkt Informacyjny w SCE
Punkt Informacyjny w SCE

W czym możemy pomóc?

Pracownicy Działu do Spraw Handlowych i Marketingu udzielą Państwu wszelkich informacji odnośnie dostawy ciepła i oferowanych usług. W naszej siedzibie mogą Państwo także:

  • uzyskać pomoc w wypełnianiu odpowiednich wnoisków,
  • uzyskać informację na temat faktury za ciepło,
  • podpisać umowę o przyłączenie do sieci,
  • podpisać umowę sprzedaży ciepła,
  • złożyć reklamację,
  • uzyskać informację o planowanych przerwach w dostawie ciepła,
  • wyrazić zgodę na otrzymywanie e-faktury,
  • zapoznać się z Regulaminem Ochrony Danych Osobowych,
  • zmienić warunki przetwarzania danych osobowych,
Wejście główne do siedziby SCE
Wejście główne do siedziby SCE

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Stan rozliczeń i zużycie ciepła mogą Państwo także sprawdzić bez wychodzenia z domu dzięki elektronicznemu systemowi informacji o odbiorcy ciepła.

Aby otrzymać dostęp do systemu przez przeglądarkę WWW, należy zgłosić chęć korzystania z systemu w Dziale do Spraw Handlowych i Marketingu wraz z podaniem adresu e-mail, który zostanie powiązany z kontem odbiorcy w systemie. W odpowiedzi odbiorca otrzyma kod identyfikacyjny i będzie mógł wygenerować swoje hasło w systemie. Podanie przez odbiorcę prawidłowego adresu e-mail do Działu do Spraw Handlowych i Marketingu jest niezbędne, ponieważ na wskazany adres zostanie wysłane hasło po jego wygenerowaniu przez użytkownika. Na wskazany adres e-mail będzie także wysyłana e-faktura, jeżeli odbiorca wyraził na to zgodę. Adres e-mail odbiorcy nie będzie wykorzystywany do wysyłania reklam i do innych celów marketingowych.

Usuwanie awarii

Pierwszą linią pomocy w przypadku awarii i zakłóceń w dostawie ciepła jest Pogotowie Ciepłownicze dyżurujące 24 godziny na dobę pod numerem telefonu:

993

lub 32 614 01 24

Do dyspozytora ruchu na podany wyżej numer telefonu należy także zgłaszać planowane uzupełnianie zładu instalacji centralnego ogrzewania oraz przewidywane przerwy w odbiorze ciepła.

W sprawie rozpoczęcia lub zakończenia sezonu grzewczego zarządcy budynku proszeni są o wysyłanie skanów pism potwierdzających z informacją na adres e-mail: dyspozytor@sce.jaw.pl.

Image